Dog days ; Dog days

av (forfatter) og Jeff Kinney (illustratør).

Puffin 2017 Heftet

Now in paperback - the fourth mega-selling instalment in the hilarious Diary of a Wimpy Kid series!The way I like to spend my summer holidays is in front of the TV, playing video games with the curtains closed and the light turned off.Unfortunately, Mom's idea of the perfect summer holiday is different from mine.Greg's mom has a vision of "family togetherness" that really doesn't sound a whole lot of fun.But there's a brand-new addition to the Heffley family to contend with and it looks like Greg might be outnumbered. It could be a real dog of a summer . . .

Forlag Puffin

Utgivelsesår 2017

ISBN13 9780141331973

EAN 9780141331973

Serie Diary of a wimpy kid (4)

Genre Humor

En god bok, selvom den fort blir litt for enkel. Boken passer best for barn og unge tenåringer.
Den skiller seg ut fra de andre bøkene i serien på en god måte. Jeg syntes dem er mer gripende og morsommere, selvom den minner mye om de andre.

jeg synes denne boka er veldig bra og jeg anbefaler boka fra 7+
den er veldig spennende og den har mye humor.
den er veldig kul og det er mange morsomme ting som skjer. det finnes også en film av den.
hilsen 4fisl1.

en pingles dagbok er en spennende! du for høre om en gutt som heter greg og om livet i familien hans!
greg har en venn han heter rowly! han er en god venn men i den grønn de uvenner hva skal di gjøre det får du vite når du leser den!!!

• "Brakkesyke" av Jeff Kinney
  • "Gode, gamle dager" av Jeff Kinney
  • "Rodrick ruler" av Jeff Kinney
  • "En pingles dagbok - Greg Heffleys dagbok" av Jeff Kinney
  • "Nedtegnelser fra en populær partyjente - NOT!" av Rachel Renée Russell
  • "Absolutt ukyssa - NB: Dette er IKKE en klissete kjærlighetshistorie!!!" av Nina Elisabeth Grøntvedt