Dødens skygge

av (forfatter) og Martin Weinreich (medforfatter).

Gyldendal 2011 Innbundet

Da Ida møter Daniel, skjer ting så fort at hun nesten ikke rekker å skjønne hva som skjer, og før hun vet ordet av det er hun midt oppe i et blodig oppgjør med russiske kriminelle. Daniel slipper så vidt unna, takket være henne. Daniel er både tiltrekkende og farlig, og Ida forelsker seg dypt og heftig. Det skal komme til å koste henne dyrt.

Dansk ungdomskrim som tar tak i leseren fra første side!

Ida Tofts liv er fullt av omveltninger. Hun har akkurat begynt på videregående, hun sliter fortsatt med tapet av sin politifar, og sliter i hvert fall med at moren nokså raskt fant seg en ny politikjæreste som er i ferd med å flytte inn.
Da Ida møter Daniel, skjer ting så fort at hun nesten ikke rekker å skjønne hva som skjer. I det ene øyeblikket er det nok en vanlig dag på hotellet der hun jobber ved siden av skolen ? i det neste er hun midt oppe i et blodig oppgjør mellom russiske kriminelle. Og takket være henne, slipper Daniel unna. Daniel er på samme tid både tiltrekkende og farlig ? og Ida forelsker seg brått og heftig. Det skal komme til å koste henne dyrt. Snart er hun innblandet i en narkokrig, og får både russerne og politiets etterretningstjeneste på nakken. Hun har ikke annet valg enn å hjelpe politiet med å spane på Daniel ? kjæresten ? og det kan bli med livet som innsats ?

ISBN13 9788205418172

EAN 9788205418172

Serie Skorpionen (1)

Genre Spenning

Omtalt sted København

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

• "Dødelig kaos" av Matt Dickinson
  • "Rookie" av Stein Morten Lier