Dødens skygge

du kan ikke lure døden-

av (forfatter) og Halvor Kristiansen (oversetter).

Cappelen Damm 2010 Heftet

Selv da det så som aller mørkest ut, klarte våre helter å redde verden og universet fra å bli tilintetgjort av demoner. Men det kostet. Bill-I måtte bøte med livet. Tilbake står Grubbs, Dervish, Kernel og Beranabus - og ikke minst Bec, en mystisk jente med store magiske evner, som levde og kjempet mot demonene for 1600 år siden. Demonene sperret sjelen hennes inne i stein - som en halvt levende, halvt død. Da Bill-I døde, overtok Bec kroppen hans og gjorde den til sin. Nå lever Bec i den moderne verden, og blir snart helt avgjørende for at menneskeheten fortsatt skal kunne stå imot ondskapen fra Demonata-universet, der den fryktede demonherren Lord Loss ikke lenger er den største trusselen.

Selv da det så som aller mørkest ut, klarte våre helter å redde verden og universet fra å bli tilintetgjort av demoner. Men det kostet. Bill-I måtte bøte med livet. Tilbake står Grubbs, Dervish, Kernel og Beranabus - og ikke minst Bec, en mystisk jente med store magiske evner, som levde og kjempet mot demonene for 1600 år siden. Demonene sperret sjelen hennes inne i stein - halvt levende, halvt død.

Bill-Is død sørget for at Bec kunne overta kroppen hans og gjøre den til sin. Nå lever Bec i den moderne verden, og vil bli helt avgjørende for at menneskeheten skal kunne stå imot ondskapen fra Demonata-universet, der selv demonherren Lord Loss ikke lenger er den største trusselen ...

Utgivelsesår 2010

ISBN13 9788202335090