Dødens konsulent

Aschehoug 2001 Heftet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Nyttårsaften 2000 nærmer seg, og i Panama gjøres det klart for et skifte av kontrollen over Panamakanalen. Kanalen skal endelig bli styrt av det landet den går gjennom. Med base i nabolandet Colombia prøver kokainkartellet Cali å infiltrere den nye administrasjonen. Men i kulissene lurer flere aktører fra internasjonal forbrytervirksomhet. En italiensk organisasjonskonsulent er blitt hyret inn av ukjente oppdragsgivere og forsvinner i Mellom-Amerika. Hans unge kone blir en uskyldig brikke i dette brutale spillet, og hun bestemmer hun seg for å reise til Panama og lete etter ham. Samtidig blir bevegelsene til russiske terrortropper fulgt av agentene fra MI-6. Det globale nettet snører seg sammen.

Nyttårsaften 2000 nærmer seg, og i Panama skal amerikanerne ut. Kanalen skal endelig bli styrt av landet den går gjennom. Med base i nabolandet Colombia prøver kokainkartellet Cali å infiltrere den nye administrasjonen, og andre aktører fra organisert internasjonal forbrytervirksomhet begynner å operere. En italiensk organisasjonskonsulent er blitt hyret inn av ukjente opppdragsgivere og forsvinner i Mellom-Amerika. Hans unge kone Tamara blir en uskyldig brikke i dette brutale spillet og bestemmer seg for selv å lete ham opp. Samtidig blir russiske terrortropper fulgt av agentene fra MI-6. Det globale nettet snører seg sammen.

Utgivelsesår 2001

ISBN13 9788203185120