Døden ved Nidelven

Dalin forlag 2018 Heftet

En kvinne på 31 år forsvinner 17. mai 2015. Hun får en telefon da hun samboeren ogg datteren på 2år sitter og spiser kake etter at folketoget er gått 17. mai. De sitter på Hotell Britannia. Telefonen er fra sykehuset, og hun blir tilkalt på grunn av en krise på sykehuset. Kvinnen er sykepleier. Hun velger å gå fra sentrum av byen til sykehuset Samboeren ringer sykehuset da hun ikke kommer hjem på kvelden. De har ikke sett henne. De har eller ikke tilkalt henne. Samboeren ringer politiet og begynner selv å lete. Politiet ber ham vente til morgenen etter. Samboeren ringer Røde Kors som setter i gang et lilte søk samme kveld. Hans foreldre er med ham og leter. Kvinnens foreldre passer deres 2 år gamle datter. På formiddagen neste dag finner Røde Kors henne langs elvebredden ikke langt fra sykehuset. Hun er forsøkt gjemt i et kratt. Samboeren sitter på en stein langs elven da han får beskjed om at hun er funnet kvalt Etter en tid blir oggså kvinnens venninne funnet drept. Hun er 28 år gammel, og er også sykepleier ogg jobber på sykehuset ved samme avdeling som Åse Larsen.

Forlag Dalin forlag

Utgivelsesår 2018