Djevelens barn

av (forfatter), Elisabeth Gulbrandsen (forfatter) og Lasse Lindtner (oppleser).

Cappelen Damm 2014 Lydfil

Utgivelsesår 2014

Format Lydfil

ISBN13 9788202455750

EAN 9788202455750

Serie Edvard Matre (3)

Genre Politi og detektiver Krim

Omtalt sted Bergen Østlandet

Chris Tvedt skriver god krim,veldig god krim. Rangerer han foran Gunnar Staalesen. Har lest alle 9 krimbøkene hans iløpet av September/Oktober å må si at han har tatt ytterligere noen steg som krimforfatter etter å ha lest denne trilogien. Gleder meg til fortsettelsen og anbefaler bøkene hans på det varmeste. Lettlest,spennende og gode personskildringer.

Ble ferdig med denne boka i går, og jeg må si jeg synes den var meget spennende og god! Jeg har helt tilfeldig lest de andre to i denne trilogien, etter at jeg ble anbefalt det som viste seg å være den første, og synes denne siste er den beste av de tre. Absolutt tre krimbøker verdt å lese, men les de i riktig rekkefølge..
Jeg hadde ikke lest noe av Chris Tvedt før i år, og har nå lest disse tre. Ingen tvil om at dette er en forfatter jeg ønsker å lese mer av.

En perfekt krim! En historie som drives frem av korte kapitler og bihistorier som flettes godt sammen. Opplever at personene har fått en ny dybde etter at Elisabeth Gulbrandsen ble med på forfattersiden. Når gåten er oppklart er boka slutt, ingen lange forhør, eller oppsummeringer forfatteren må gi oss for at vi skal forstå historien. Håper på flere bøker med Edvard Matre!!! Anbefales!!! Sekser fra meg!

Spennde bok. Gikk nesten ikke an å legge de fra meg. Skal lese mer av denne forfatter.

Angst og nederlag la seg som bunnfall i en stille elv, og best som man trodde det var gjemt og glemt, kom en vårflom og virvlet det opp igjen.

Målet er å lese 52 bøker i løpet av 2014. Hver bok som fullføres legges til listen.
52 bøker ble nådd 8.oktober. Jeg fortsetter å legge til bøker i listen utover de 52 :)

Her legges alle bøker jeg har lest i 2014 inn. Et mål for i år er å lese mer skjønnlitteratur, for jeg begynner å bli lei av alle krimbøkene!

Målet for 2018 er minst 50 bøker.

i løpet av 2014 har jeg som mål å lese 50 bøker. Likevel går kvalitet foran kvantitet, så det gjenstår å se hvordan dette går. Følg gjerne med =)

(kommer til å skrive bokomtaler her: www.spraakraadblaagg.wordpress.com)

Bøker jeg har lest i 2016

• "Djevelen i detaljene - kriminalroman" av Chris Tvedt