Die trying

Bantam Books 2010 Heftet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos Akademika Se på denne utgaven hos amazon.co.uk Kjøp boka hos ark.no

Featuring Jack Reacher, hero of the blockbuster movie starring Tom Cruise. Jack Reacher, alone, strolling nowhere. A Chicago street in bright sunshine. A young woman, struggling on crutches. He offers her a steadying arm. And turns to see a handgun aimed at his stomach. Chained in a dark van racing across America, Reacher doesn't know why they've been kidnapped. The woman claims to be FBI. She's certainly tough enough. But at their remote destination, will raw courage be enough to overcome the hopeless odds?

Forlag Bantam Books

Serie Jack Reacher (2)

Genre Krim Thrillere

Omtalt sted Chicago

Herlig heroisk bok, men utrolig dårlig oversatt. Bruker de samme ord om og om igjen, virker som omat han bare skulle få det unnagjort.
Borsett fra det masser av herlige tekniske detaljer om våpen å krigføring.

Fengende krimbok! En forfatter jeg må sjekke ut mer av

Nok en heidundrende røverroman med vår helt, Jack Reacher fra Lee Child. Eller, en thriller, er en mer korrekt merkelapp. Som vanlig av ypperste klasse. Det er tempo og spenning fra første til siste side. Jeg digger dette universet til Lee Child. Meget underholdende.

Hehe, litt artig at helten selv, Jack Reacher, i denne boka filosoferer litt over sin egen flaks! For flaks har han! Uten flaks ville han neppe overlevd alle kalamitetene han påføres. I denne boka og i alle de andre bøkene i Jack Reacher-serien. Vel, man må bare akseptere overdosen med flaks og la stå til. Ikke stille for høye krav til realismen i det hele. Da er dette spennende tidtrøyte og superb underholdning:)

Fellen, fant jeg på en av høstens skole-loppemarkeder. Et kupp. Pent brukt pocket med høy-kvalitet lesestoff for en 20-kroning. Jeg er meget fornøyd:)

Dette er «heltebøker» om en mann som står på den svakes side, men akkurat nok action til at bøkene blir kjempespennende og vanskelig å legge fra seg. Alt i alt burde det si deg at dette er fantastiske bøker som er vel verd å bruke tid på. Hvis du liker thrillere eller krim er dette litteratur midt i blinken for deg!

Hele min omtale finner du på bloggen min Betraktninger

• "Slakteren" av Lee Child
  • "Gjesten - en Jack Reacher-thriller" av Lee Child