Det store spelet ; Kvinner ropar heim ; Sandeltreet

Aschehoug 1991 Innbundet

I Det store spelet, historia om odelsgutten Bufast, får vi sjå korleis mennesket høyrer til i livssyklusen - og korleis det kan kjennast som ein tvang. Kvinner ropar heim er eit framhald og ei utdjuping av Det store spelet. Vi følger Per til han sjølv vert bestefar. Og korleis det skjer ei utvikling i sinnet til Per. Han finn plassen sin i krinslaupet og sine røter. I Sandeltreet handlar det om Hilde som ventar barn og kjenner på seg at ho snart skal døy. Ho vil oppleve mest mogleg den siste tida.

Utgivelsesår 1991

ISBN13 9788203167096

EAN 9788203167096

Serie Gigantbok fra Aschehoug

Genre Klassisk litteratur

Her er det litt av hvert! Bøkene kommer litt hulter til bulter, og er ikke rangert. Det er vanskelig å gjenkalle i detalj hva som er årsaken til at jeg husker akkurat disse titlene som leseopplevelser utenom det vanlige. Det hadde absolutt vært plass til flere bøker på lista, og mange av titlene kunne utvilsomt vært bytta ut med andre, jeg ser blant annet at det er altfor få Dag Solstad-titler her. Dette er ikke et forsøk på å lage ei liste over tidenes beste bøker. Hadde jeg prøvd å lage ei slik liste, ville den sett annerledes ut.