Det reporteren ikke fortalte-

muntre historier fra det norske sport- og mediesirkuset

av (forfatter), Arne Hole (forfatter) og Lars Slettebø (illustratør).

Kolofon 2017 Innbundet

Denne boka har ett formål: Å få deg i godt humør.
Her er muntre historier om kjendiser fra media og idretten, der ikke alt gikk etter planen. Og der reporterne bare fortalte en del av det som skjedde - eller helt unnlot å nevne pinlige episoder som fant sted i kulissene.
Finn H. Andreassen har jobbet med journalistikk siden han var 17 år. Han har arbeidet i flere lokalaviser før han ble ansatte i NRK, der han ledet debattprogrammer og laget samfunnsreportasje på TV. Var nyhetssjef i Dagsrevyen før han ble programredaktør i TV 2, der han jobbet i nærmere ti år.
Arne Hole har jobbet som sportsjournalist i nærmere 35 år i Aftenposten. Han har dekket 14 OL, 48 håndballmesterskap, 19 VM og EM i friidrett. Spalten "Hole in One" i Aftenposten er hans velkjente skråblikk på det som rører seg innenfor den norske idrettsbevegelsen.
Gi din tilbakemelding på Facebook/detreporterenikkefortalte . Likte du historiene - og hvilken var den beste? Del dem gjerne med andre.
Hvis du har gode historier, del dem gjerne med oss på vår Facebook-side!

Forlag Kolofon

Utgivelsesår 2017