Den tiende innsikt

om å holde visjonen levende

Ex Libris forl. 1996 Innbundet

I boka "Den niende innsikt" fant Charlene manuskriptet med de ni første innsiktene i Perus regnskog. Når denne boka tar til, er Charlene forsvunnet i skogene ved fjellkjeden Appalachene. Og det er her leserens søken etter den tiende innsikt begynner. Forstår man den tiende innsikt, vil man også bli i stand til å minnes fortiden flere århundrer tilbake, og man vil skjønne hva hensikten med livet på jorden skal være. Boken handler om å holde fast ved visjonen som gir åndelig vekst, visjonen som kan forandre livet vårt og kanskje forandre verden.

Forlag Ex Libris forl.

Utgivelsesår 1996

Bøkene jeg har lest i løpet av 2012

• "Den tolvte innsikt - beslutningens time" av James Redfield
  • "Shambhalas hemmelighet - på søking etter den ellevte innsikt" av James Redfield
  • "Visjonen - om å leve med den nye åndelige bevisstheten" av James Redfield
  • "Din personlige guide - den niende innsikt" av James Redfield
  • "Likt tiltrekker likt" av Jerry Hicks
  • "Kropp, sinn og ånd - ta ansvar for egen livskvalitet" av Caroline Myss
  • "Den niende innsikt" av James Redfield
  • "Chakraene - lær deg å balansere kroppens energisentre for bedre helse og økt velvære" av Patricia Mercier
  • "Ånd og energi - det menneskelige energisystemets språk om hvorfor vi blir syke og veien til helbredelse" av Caroline Myss
  • "Mitt liv med åndene" av Marion Dampier-Jeans
  • "Suksessens sju åndslover - slik får du hjelp til å oppfylle drømmene dine" av Deepak Chopra
  • "Himmelske samtaler - bok 2" av Neale Donald Walsch