Den største julegaven

av (forfatter) og Helene Limås (oversetter).

Vigmostad Bjørke 2021 E-bok

Når Nick mister jobben i advokatbyrået han har vært ansatt i, og blir dumpet av sin glamorøse, men krevende kjendis-kjæreste, takker han noe motvillig ja til stillingen som julenisse på et lokalt kjøpesenter. Mens vennene hans blir gift, eller forfremmet, tilbringer han dagene blant lunefulle alver og snørrete småtroll. Så treffer han fire år gamle Alfie. Det eneste Alfie ønsker seg til jul, er at mammaen hans, Sarah, skal få en kjæreste. Nick blir så rørt at han bestemmer seg for å gjøre det han kan for å oppfylle Alfies største juleønske. Han ordner en date mellom Sarah og bestekompisen Matt, og resten er historie. Bortsett fra at det er ikke helt det. For Nick skjønner - litt sent - at Sarahs og Matts lykke vil bety kjærlighetssorg for ham selv.
«Hysterisk morsom og rørende.» Heat
«En strålende, feststemt romantisk historie.» My Weekly
«En rørende og morsom pageturner... Denne boken likte jeg så godt at den ble slukt i to store jafs. Bolouri skriver godt og det merkes at hun har skrevet litt manus for tv for hun skriver veldig levende, det blir nesten som å lese en film... [E]n lettlest, humoristisk og herlig julebok som jeg anbefaler på det varmeste!» Beathes bibliotek, bokblogger
«Boka er enkel, humoristisk og utrolig varmt skrevet, med gode personskildringer og noen skikkelig fornøyelige betraktninger. Boka er absolutt leseverdig og anbefales på det sterkeste.» [Terningkast 5] Heidis boble, bokblogger

Forlag Vigmostad Bjørke

Utgivelsesår 2021

ISBN13 9788241953675

EAN 9788241953675

Genre Romantikk

Omtalt sted London

BOKOMTALE: Den største julegaven av Joanna Blouri. Leseeksemplar fra Vigmostad & Bjørke

Nick jobber som julenisse da en gutt forteller at han ønsker seg at moren, Sarah skal få en kjæreste og bli glad igjen. Nick fikser så hans bestevenn ber henne ut på date, og romantiske følelser oppstår. Dessverre viser det seg etter en stund at også Nick har fått følelser for Sarah. Søt og romantisk julehistorie.

Søt og romantisk julehistorie.

Les hele omtalen her

Denne boka var som å lese en av de tradisjonelle feelgood romantiske komediefilmene som det florerer av i jula (og det forundrer meg ikke om den har blitt filmatisert også). Lettlest, simpel, og uten de store overraskelsene. Helt grei hvis man trenger noe enkelt, uten å måtte bruke hodet.
Terningkast 3.

• "Sommerdrømmen" av Sarah Morgan