Den stille flokken

kriminalroman

Samlaget 2017 E-bok

Ein valdsdømd psykiatrisk pasient rømmer frå lukka avdeling. Dagen etter blir to søstrer funne avretta, på ei avsidesliggjande glenne i marka. Saka viser seg å ha trådar tilbake til eit uløyst drap på ein rusmisbrukar på 1980-talet, men også til dunkle hendingar på Svanviken arbeidskoloni. Dit blei taterfamiliar tvangssende på 1960-talet for å lære seg «den norske, bufaste kultur».

Nok ein gong blir psykolog og kampsportutøvar Ina Grieg motvillig trekt inn i ei drapssak. Ho slår seg saman med tidlegare etterforskar Jon Fannrem i jakta på sanninga.
Den stille flokken tek opp ein av dei mørkaste plettane i norsk historie: behandlinga av romanifolket gjennom 1900-talet.

Gjennom tett, suggererande historieforteljing har bøkene om Ina Grieg blikket retta mot kva som ligg bak kriminelle handlingar: Kvifor blir enkelte forbrytarar - og andre ikkje?
Kva kan få eit menneske til å gå over eigne moralske grenser? Når er eit motiv sterkt nok til at det rettferdiggjer hemn?

Lars Mæhle (f. 1971 på Sunndalsøra) har skrive ei rekkje bøker for barn, ungdom og vaksne. Krimserien med psykolog Ina Grieg er kritikarrost og blir gitt ut på tysk av Ullstein Verlag, som også har Jo Nesbø på si forfattarliste.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2017

ISBN13 9788252193688

EAN 9788252193688

Serie Ina Grieg (3)

Genre Krim

Nynorsk spenning

Psykologen Ina Grieg vert kontakta av styraren ved Hagaheimen, ein institusjon for kriminelle. "Den stumme",valdsdømte, har rømt frå avdelinga. Ina Grieg kjenner rømlingen frå før, ho har vore ein av få som har greidd å få kontakt med han.
Og ikkje langt unna har det skjedd eit dobbeltdrap.

På same tid vert sjukemelde etterforskar Hugo Fannrem kontakta om ei drapssak som vert forelda om to dagar. Ein journalist vil at han tek tak i saka som har band tilbake til Svanviken arbeidskoloni i Møre og Romsdal. Trass i at Fannrem har hatt ei tung tid, kjenner han at arbeidslysta kjem sigande tilbake ....

Dei to sakene vert litt etter litt samanknytte, og det viser seg at vonde hendingar frå Svanviken og behandlinga av romanifolket der spelar ei rolle. Om dei ikkje lærte seg norsk levemåte, vart borna tekne frå dei. Svanviken hadde lite å vere stolte av!

Boka er spennande og velskriven av forfattaren som i år er festspeldiktar ved "Dei nynorske festspela"

EN SJOKKERENDE BOK, FULL AV INFORMASJON OM TING JEG IKKE VISTE NOE OM - REELLE HENDELSER OG OVERGREP MOT EN HEL FOLKEGRUPPE HER TIL LANDS. SAMTIDIG VAR PLOTTET DER- TETT OG SPENNENDE, MEN HELE TIDEN MED DEN SÅRE UNDERTONEN- jeg er "gla" jeg leste denne boken-

• "Linnés dystre lærdom - kriminalroman" av Lars Mæhle
  • "Farleg kreditt - roman" av Thore Eithun Helland