Den skallete heksen

lek og eksperimentering med farger

av (forfatter) og Camilla Grieg (forfatter).

NKS-forl. 2000 Spiral

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp bøker hos haugenbok.no Kjøp eller selg boka hos Bookis!

Boka er en idebok som skal inspirere barn og voksne til å eksperimentere med form og farge, maling og tegning. Den inneholder forslag til oppgaver som skal appellerer til skapergleden og fantasien. Oppgavene er satt i sammenheng med sanseinntrykk fra naturen, litteraturen, kunst, kultur, historie og samfunn. Boka er delt inn i fire hoveddeler, høst, vinter, vår og sommer. For ansatte i småskolen, skolefritidsordningen, barnehagen og foreldre.

Den skallete heksen er en bok med flammende farger og kreative ideer til estetisk arbeid sammen med barn i alle aldre. Boka er aktuell for ansatte i barnehage, skole og SFO, og for foreldre.

Den skallete heksen er en idébok som vil inspirere barn og voksne til å eksperimentere med form og farger på en lekende og utforskende måte. Boka er full av flotte farger, og den gir gode råd og mange forslag til oppgaver som appellerer til skaperglede og fantasi. Et viktig mål med boka er å gi barn mulighet til å arbeide med farger og form på en selvstendig måte.

Boka er delt inn etter de fire årstidene. Den kan derfor være til god hjelp og inspirasjon i forhold til utarbeidelse av årsplaner, prosjekter eller temaarbeid i skole og barnehage.

Forlag NKS-forl.

Utgivelsesår 2000

Format Spiral

ISBN13 9788250819771

EAN 9788250819771

1 bokelsker følger dette verket.