Den andre kvinnen

av (forfatter) og Eli-Ann Tandberg (oversetter).

Aschehoug 2018 Heftet

Rosie lever lykkelig med familien sin i en liten by i Sør-England. Hun elsker sin mann og er stolt av de to jentene de har sammen. Dårlig økonomi og hverdagsutfordringer til tross ¿ de har hverandre og kjærligheten. Tror hun.
En dag kommer mannen og sier at det er slutt. Han har truffet en annen. Den andre kvinnen er rik, pen og vellykket ¿ alt Rosie opplever at hun selv ikke er.
Rosies hjerte er knust. Hverdagen blir snudd opp ned, barna blir sendt hit og dit. Hun vokste selv opp uten en mor, og frykter nå for hvordan det skal gå med henne og barna.

Amanda Prowse er en internasjonal bestselgerforfatter som har skrevet 16 romaner, utgitt på en rekke språk. Den andre kvinnen er en av de som har ligget lengst på bestselgerlistene. Hun er en populær radio- og TV- personlighet i Storbritannia. Mer info: www.amandaprowse.com

Boken er oversatt av Eli-Ann Tandberg

ISBN13 9788203372339

EAN 9788203372339

Omtalt sted England

Jeg likte denne boken veldig godt. Ble så engasjert, kunne ikke legge den fra meg.. :)

Lettlest og enkel feriebok.

Jeg har blitt hekta på Amanda Prowse. Dette er bøker til å kose seg med og la seg underholde og hun skriver godt til dette formålet.

Bar rundt på disse bøkene og leste hver gang det var mulig.

• "Anna" av Amanda Prowse
  • "Hjemkomsten" av Debbie Macomber
  • "Kunsten å forsvinne" av Amanda Prowse
  • "Den perfekte datteren" av Amanda Prowse
  • "Vertshuset Rose Harbor" av Debbie Macomber
  • "Villa Havbris" av Caroline Säfstrand
  • "Brudene i Blossom Street" av Debbie Macomber
  • "Nå og for alltid" av Debbie Macomber
  • "Smil gjennom tårer - mitt liv med alvorlig kronisk sykdom" av Ingrid Anette Hoff Melkersen
  • "Kjærlighetsbrev" av Debbie Macomber
  • "Jenta fra Toscana" av Rhys Bowen