De fire leveregler

en praktisk lære i personlig forvandling

av (forfatter) og Lisbeth Lyngaas (oversetter).

Hilt og Hansteen 2002 Heftet

Forfatteren kartlegger de selvbegrensende holdningene som fratar oss livsgleden og skaper unødig lidelse. Han gir oss fire tilsynelatende enkle, men svært virkningsfulle leveregler basert på de gamle toltekernes visdom.

Forlag Hilt og Hansteen

Utgivelsesår 2002

Omtalt sted Nord-Amerika og Mellom-Amerika

Denne herlige selvhjelsboken fortjener så absolutt en 6'er. Jeg ønsker flere sånne.

Vi må tilgi dem som vi føler har oppført seg galt mot oss. Det er ikke fordi de fortjener å bli tilgitt, men fordi vi elsker oss selv så høyt at vi ikke ønsker å fortsette å betale for urettferdigheten.

Full av god, kloke ord og visdom. Minner meg om Elvira, min bestemor - mild og god, vil alt godt for alle andre. ![skriv bildebeskrivelse her][1]

• "Kunnskapens stemme - en veiviser til indre fred" av Don Miguel Ruiz
  • "De fire leveregler - en praktisk lære i personlig forvandling" av Miguel Ruiz
  • "Sjelens hjerte" av Gary Zukav
  • "Helse på grønn resept - hvordan forebygge og behandle de vanligste sykdommene og plagene med vitaminer, mineraler og urter" av Stig Bruset
  • "Kjærlighetens kunst - indiansk visdom for et rikere liv" av Miguel Ruiz
  • "Når kroppen sier nei - prisen vi betaler for skjult stress" av Gabor Maté
  • "Jenter i trær - roman" av Heidi Mittun-Kjos
  • "Pust for livet - det viktigste helsegrepet du kan ta" av Marianne Magelssen
  • "Suksessens sju åndslover - slik får du hjelp til å oppfylle drømmene dine" av Deepak Chopra
  • "Stjålet fokus - grunnen til at du ikke klarer å følge med, og triksene du trenger for å klare å konsentrere deg igjen" av Johann Hari
  • "Du får alltid det du ber om" av Esther Hicks
  • "Sjelereiser - beretninger om livet mellom livene" av Michael Newton