Dating game

Dell 2004 Heftet

Paris Armstrong får sitt livs sjokk da ektemannen Peter ber om skilsmisse. Etter mange års lykkelig samliv, to barn og et koselig hjem i Connecticut blir hun vraket for en yngre kvinne. Paris sitter igjen med knust hjerte og vet ikke hvordan hun skal makte å møte resten av livet. Til slutt innser hun at det er på tide å flytte så lang unna som mulig, til San Francisco. Etter en rekke mislykkede stevnemøter konkluderer Paris med at hun aldri kommer til å finne den rette, og tar en avgjørelse som forandrer livet hennes.

Forlag Dell

Utgivelsesår 2004