Dagen om natta

Samlaget 2003 Innbundet

Ingebjørg Nilsdotter Vatne, ei ung, vakker og livleg jente planlegg bryllaup med Jakob, sin store kjærleik, då ulukka råkar. Ingebjørg vert spedalsk, og veit at no vil ingenting bli slik ho har tenkt. Jakob vil ikkje vite av ho meir, og ho blir meir og meir isolert frå andre folk. Men om natta lever Ingebjørg. Då kan ho la tankane vandre fritt, og i draumane hennar er Jakob framleis kjærasten hennar.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2003

ISBN13 9788252161953

EAN 9788252161953

Omtalt tid 1800-tallet

Omtalt sted Vestlandet

Skjønnlitteratur satt i historiske omgivelser. Fra romaner satt til eldre historiske omgivelser (f.eks. Jan Guillous trilogi om Arn Magnusson satt til Middelalderen), til nyere historiske omgivelser (f.eks. Anne Karin Elstads slektskrønike "Folket på Innhaug" satt til 1800-tallet, og Erling Pedersens slektskrønike om Anna og Johan satt til 1900-tallet).

• "Far og Sachsenhausen" av Karin Kinge Lindboe
  • "Mannen med arret" av Kari Vinje