Då gamlemor baka seg i hel

moderne skillingsdikt

av (forfatter), Linda Eide (oppleser), Ingebjørg Jensen (illustratør) og NRK P1 (utgiver).

Alma Mater forl. 2000 Innbundet

Jule- og påskestoff i radio har gjerne det til felles at "ein har hørt det før". Det handler om mat og drikke, pynt og pakkar og at ein endeleg må hugse å grave seg ned i tide! "Kan eg ikkje lika gjerne skriva nokre nye historiar?", spurte Linda. Og her er dei, nedskrevne og på CD. Linda har jobba i NRK i Kulturprogrammet NotaBene, i Petre og i Norgesglasset på P1. Alt tonefølgje på CDen er laga og spela av Torbjørn Ellingsen.

"Linda Eide er ei som ser. Med auga, med øyra, og med hjarta. I den hektiske journalistiske arbeidsdagen vi deler, har ho evna til å sjå det som andre ofte ikkje får auge på. Du vil finne humor. Du vil finne hjertelag. Og du vil finne både søt og salt ironi. Linda Eide er fødd i 1969 og er frå Voss. Ho har jobba i NRK i ti år. I kulturprogrammet NotaBene, i Petre og no i programmet Norgesglasset på P1. Denne boka med dikt er typisk Linda. Jule- og påskestoff i radio har gjerne det til felles at 'ein har høyrt det før'. Det handlar om mat og drikke, pynt og pakkar og at ein endelig må hugse å grave seg ned i tide! 'Kan eg ikkje lika gjedna skriva nokre nye historiar?', spurte Linda. Og, jovisst! - Her er dei. Håpar du kan ha like stor glede av dei som eg." Finn Dag Steiro, Redaksjonssjef i NRK-P1

Forlag Alma Mater forl.

Utgivelsesår 2000