Cross Stitch

Arrow Books Ltd 1994 Paperback

Se på denne utgaven hos amazon.com Kjøp boka hos ark.no

Forlag Arrow Books Ltd

Utgivelsesår 1994

Format Paperback

I can bear pain myself, he said softly, but I couldna bear yours. That would take more strength than I have.

Ye are Blood of my Blood, and Bone of my Bone, I give ye my Body, that we Two might be One. I give ye my Spirit, 'til our Life shall be Done.

Where did you learn to kiss like that?” I said, a little breathless. He grinned and pulled me close again.

“I said I was a virgin, not a monk,” he said, kissing me again. “If I find I need guidance, I’ll ask.

Overall, the library held a hushed exultation, as though the cherished volumes were all singing soundlessly within their covers.

I had one last try. "Does it bother you that I'm not a virgin?" He hesitated a moment before answering. "Well, no," he said slowly, "so long as it doesna bother you that I am." He grinned at my drop-jawed expression, and backed toward the door. "Reckon one of us should know what they're doing," he said. The door closed softly behind him; clearly the courtship was over.

Har satt meg som mål å lese meg verden rundt ved hjelp av bøker :)
Eneste kriteriet jeg har er at handlingen er lagt til et land. Forfatteren trenger ikke å være fra samme land.

Land I Europa:
✔Albania‎ , Andorra‎, Armenia, Belgia‎, Bosnia-Hercegovina‎, Bulgaria‎, Danmark‎, Estland‎, ✔Finland‎, ✔Frankrike‎ , Færøyene, Georgia, Guernsey‎, ✔Hellas‎, Hviterussland‎, ✔Irland, ✔Island, ✔Italia‎, Jersey‎, Kosovo‎, Kroatia‎, Latvia‎, Liechtenstein‎, Litauen‎, Luxembourg‎, Makedonia‎, Malta‎, Man‎, Moldova‎, Monaco‎, Montenegro‎, Nederland‎, ✔Norge‎. Polen‎, Portugal‎, Romania‎, ✔Russland‎, San Marino‎, Serbia‎, Slovakia‎, Slovenia‎ , ✔Spania‎,‎ ✔England, ✔Skottland og ✔Wales), Sveits‎, ✔Sverige‎, Tsjekkia‎, ✔Tyrkia‎, ✔Tyskland‎, Ukraina‎, Ungarn‎, Vatikanstaten‎ og Østerrike‎

Antall besøkte land i Europa hittil er: 16

• "Voyager (Outlander)" av Diana Gabaldon