Chosen

av (forfatter) og Kristin Cast (forfatter).

2009 Heftet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos Akademika Se på denne utgaven hos amazon.co.uk Kjøp boka hos ark.no

Vampyryngling Zoey Redbird har juleferie, men har nok av andre ting å tenke på. Bestevennen Stevie Rae er udød og Zoey må hjelpe henne. I tillegg sliter hun med venner som viser seg å være fiender, tre sjalu kjærester og en dose blodtørst. På toppen av det hele blir to vampyrer funnet døde.

Utgivelsesår 2009

ISBN13 9781905654338

EAN 9781905654338

Serie House of night (3)

Genre Fantasy

(...)Damien, who has been officially going out with Jack for two point five weeks as of today. (We all know because Damien is ridiculously romantic and he celebrates the half-week anniversaries as well as the weekly ones. Yes, it makes the rest of us gag. In a nice way.)

"That man is such a damn turd monkey."

"Grandma!" I said.

"Oh, Zoeybird, did I call your mother's husband a damn turd monkey out loud?"

"Yes, Grandma, you did."

She looked at me, her dark eyes sparkling. "Good."

And a weird, magical thing happened to me. I wasn't just a kid anymore when I kissed him back. I was a woman, mature and powerful, and I knew what I wanted and how to get it, too.

Du har truet meg med Gudinnen før, men her står jeg, en mektig ypperstprestinne, og der står du, en tåpelig, idiotisk yngling som er fotlatt av alle vennenesine.

Følger trenden og lager liste

Alle bøker jeg har lest i 2010.

Målet er å lese minst 24 bøker i kategorien "Horror & Urban Fantasy" i løpet av 2011. Man velger selv hvilke bøker man vil lese, og man kan endre boklista underveis dersom man ønsker det.

Mer om denne utfordringen på denne siden: http://www.bookchickcity.com.

Bare house of night bøker

• "Jaget - en house of night-roman" av P.C. Cast
  • "Våknet - en house of night-roman" av P.C. Cast