Child 44

2009 Heftet

Dette er den første boka om Leo Demidov.

Dette er den første boka om Leo Demidov.

Utgivelsesår 2009

Serie Leo Demidov (1)

Genre Politi og detektiver Krim

Omtalt tid Etterkrigstiden

Omtalt sted Sovjetunionen

Spesiell krimhistorie, thrilleraktig spenning som minner meg om spionromanar. Utan overlevingsevna som helten vår har utvikla som spesialpoliti hadde han ikkje greidd seg!
Fascinerande skildring av den sovjetiske historia, om hungersnaud som fører til grotesk kanibalisme, og det stalinistiske systemet der ingen kan stole på nokon, og der ein risikerer å få livet lagt fullstendig i grus på grunn av bagatellar.
Eit eller anna med relasjonane mellom personane verkar likevel ikkje heilt truverdig, men det er kanskje slik det blir i eit paranoid samfunn?
Modellen til massemordaren er henta frå verkelegheita, dessverre, dessutan har forfattaren førebudd seg godt ved å setje seg inn i alt han ikkje har erfaring med sjølv, og det er ein del!
Avslutninga var litt flau tykkjer eg...
Boka er først og fremst drivande god underhaldning og gir deg litt meir historiekunnskapar viss du ikkje veit så mykje om Russland frå før.

God underholdning. Lett å leve seg inn i. Vanskelig å legge fra seg.

Bra krim for ei som ikkje er verdas ivrigaste krimlesar.

Sjølve mordmysteriet er bra, med ein passe mørk bakgrunn som går heilt tilbake til hungersnauda i Ukraina på 30-talet. Kven mordaren er var ikkje den største overraskinga, sjølv om det også rundt mordaren var det ein del overraskingar. Det er skildringa av sovjetsamfunnet som verkeleg gjer boka verd å lese. Den gjev eit fascinerande innsyn i eit samfunn totalt gjennomsyra av kontroll, svik og mangel på tillit. Dette er virkelig paranoia sett i system. Staten har ingen tillit til sine borgarar, og enkeltpersonane har med god grunn veldig liten tillit til kvarandre. Det blir veldig intens når etterforskinga skjer i ei slik atmosfære, og at det er ei etterforsking som eigentleg aldri får lov til å finne stad.

Meir på bloggen.

For en debutroman! Hadde jeg hatt terninger, hadde jeg kastet dem.Jeg hadde ikke hørt om verken forfatteren eller boka før jeg fikk den av en kollega, men du verden. Jeg ser at Tom Rob Smith er i ferd med å skrive seg inn blant de heteste forfatternavnene og Child 44, som boka heter på engelsk, er i ferd med å bli filmatisert. Det kan jeg godt forstå. Dette var rett og slett glimrende spenning.

Barn 44 er ikke for de sarteste sjelene, men den er virkelig anbefalt. Har laget en lengere omtale på bloggen min for dem som er interessert.

Leste denne boken for andre gang nå, den gjorde like stort inntrykk, spesielt om hvordan den russiske befolkningen hadde det under Stalin-tiden.

De bøkene som for øyeblikket ligger i Huskelista i MappaMi.

• "Den hemmelige talen" av Tom Rob Smith
  • "Jegerens hjerte" av Deon Meyer
  • "Barnehjemsbestyrerens sønn" av Adam Johnson
  • "Den siste coyote" av Michael Connelly
  • "Imperium" av Robert Harris
  • "Djevelen i den hvite byen - mord, magi og mani på verdensutstillingen som forandret USA" av Erik Larson
  • "Død i morgen" av Peter James
  • "Død manns fotspor" av Peter James