Bunnen av himmelen

av (forfatter) og Anne Ryg (oppleser).

Lydbokforlaget 2011 Lydfil

Afghanistan-veteranen Martin Mæhle melder seg for politiet og tilstår et drap. Etter at politietterforsker Anne-Cathrine Volden begynner å se på saka, skjønner hun fort at det er noe som ikke stemmer. Etterforskninga leder henne etterhvert til Rauøy utenfor Fredrikstad, hvor det viser seg at en gal militærlege utfører medisinske eksperimenter. En hemmelighet som noen er villig til å gjøre alt for å skjule. Dette er den fjerde romanen med Anne-Cathrine Volden og den andre med Mariangela Nielsen og Matin Mæhle.

Forlag Lydbokforlaget

Format Lydfil

Serie Mariangela Nielsen og Martin Mæhle (2)

Genre Thrillere

Var jo boka som ble totalslaktet av Ambjørnsen dette, skjønner jo hva han mener. Som krimroman faller den helt igjennom , da den er totalt urealistisk, riktignok står det thriller på omslaget. Kan vel egentlig sammenlignes med en ikke helt realistisk skrekkfilm. Ga den etter noe tvil en treer, fordi den tross allt var ganske spennende.
Når det gjelder Stein Morten Lier, så synes jeg de aller første bøkene hans var desidert best, siden er det bare gått nedover. Tror han kunne vært tjent med å kutte ut hele persongalleriet sitt, og begynnt helt på nytt, med blanke ark i sin evt. neste bok.

Bygger du en mur for å beskytte deg mot omverdenen, bygger du i realiteten bare ditt eget fengsel. Jo høyere og mer omfattende festningsverk, desto lengre blir soningen. Og mer ensom.

.... hadde bedt ham dra til helvete for å kjøle seg ned.

Du er den eneste jeg kjenner som har avføring det virkelig lukter blomster av

Bøker kjøpt pr 24/11. Må bare få nok tid til å lese... Prioriteringer, prioriteringer.... ;)

Spennende å se hvor mange av disse bøkene jeg kommer til å lese.

• "I 37. time" av Jodi Compton
  • "Oppgjør" av Jane Casey