Buena Sucia

av (forfatter) og Hilde Sophie Plau (oversetter).

Juritzen forlag 2010 Innbundet

Seks latinamerikanske kvinner har dannet en liten klubb hvor de samles over vin, mat og sladder mens de forsøker å finne ut av livene og forholdene sine. Lauren er en spaltist som bruker sitt eget kjærlighetsliv som inspirasjon, Sara betaler en høy pris for å være den perfekte hustru, Elizabeth er programleder og sliter med å holde privatlivet privat, Amber er på vei til å bli popstjerne, Rebecca er ubrukelig når det gjelder menn, og Usnavys står i fare for å forelske seg.

LAUREN, en frittalende spaltist for en for en av Bostons lokalaviser, der hun lager overskrifter av kjærlighetslivet sitt. SARA, den perfekte hustru som har alt, men som betaler en høy pris for det. ELIZABETH, en utrolig vakker programleder som strever med å kombinere jobben med et ytterst privat privatliv. AMBER, som til tross for at hun ikke snakker et ord spansk, holder på å bli en stor, latinamerikansk popstjerne. REBECCA, en stjerne i ukebladbransjen, men dessverre totalt ubrukelig når det gjelder menn. Og USNAVYS, en alt annet enn usynlig fashionista, som står i fare for å forelske seg hodestups. Heng med når Buena Sucia-klubben samles over vin, mat og sladder mens de forsøker å finne ut av livene og forholdene sine. Problemløsing har aldri vært frekkere eller morsommere!

Forlag Juritzen forlag

ISBN13 9788282050692