Brødrene Henriksen

Gyldendal 2001 Heftet

Alt endrer seg da de unge brødrene Axel og Ben blir vitne til en dramatisk, nesten uvirkelig ulykke. Men ulykken gjør også forholdet mellom brødrene uvanlig sterkt, og skaper en avhengighet som blir vanskelig når de to blir voksne menn. Kan man motta så mye omsorg at man glemmer å følge sine egne ønsker for et godt liv?

Nominert til Brageprisen 2000 Brødrene Henriksen er en sjelden varm og innsiktsfull skildring av et brødreforhold. Her er humor og melankoli, overskudd og treffsikre portretter, også av de mange fargerike bipersonene som forfatteren fletter inn i historien.

Utgivelsesår 2001

ISBN13 9788205277816

EAN 9788205277816

Serie Gyldendal pocket

Veit nesten ikkje kva eg skal sei om denne....
Ein liten familie, faren og dei to små sønene Axel og Ben, får det store sjokket når dei er vitne til at mora omkjem i ei tragisk ulukke. Dei to brørne må støtte kvarandre uvanleg mykje då faren aldri meir blir den omsorgspersonen han burde vere. Han vil ikkje snakke om ulukka, men ein gong kvart år held dei ein slags minnefest.
Vi møter brørne i vaksen alder, medan dei fremdeles lever saman med faren og den snille farmora, og får vere med i deira forsøk på å finne sin plass i tilveret. Litt konflikter blir det i familien når brørne vel andre vegar for livet sitt enn det faren ynskjer for dei.

Eg las, og delvis skumlas for om mulig å finne svar, om der var noko som kunne forklare litt meir om ulukka og den tagale faren. Men - trur eg sit og kjenner meg litt snytt. Derfor: terningkast 3

En nydelig historie om disse to brødrene, som holder tett sammen i voksen alder

• "Ytterpunkt - roman" av Cecilie Enger
  • "Nødvendigheten - roman" av Cecilie Enger