Brennemerket

av (forfatter) og Christoffer Staib (oppleser).

Cappelen Damm 2015 CD

Utgivelsesår 2015

Format CD

ISBN13 9788202485054

EAN 9788202485054

Serie Elli Rathke (5)

Genre Politi og detektiver Krim

Omtalt sted Oslo Bangkok

Det virket som om denne boka hadde sugekopper som klistret seg til fingrene mine. Jeg greide ikke å slippe taket i den før jeg hadde lest ferdig. Den kunne vært dobbelt så lang etter min mening.
Eystein Hanssen er en forfatter som jeg kommer til å følge med på i framtida. Jeg er så heldig å ha lest de andre han har skrevet også og han skuffer ikke meg hvertfall.

Her er min anmeldelse av "Brennemerket" (ekstern lenke)

Veldig ujevn denne serien til Eystein Hanssen. Syntes at bok 2 og 3 var veldig bra, og at bok 1 og 4 var skuffende. Denne femte boka har jeg et litt ambivalent forhold til. Boka er velskevet, Hanssen skriver veldig bra, og den er spennende, til tider en pageturner. Dessverre virker den imidlertid lite troverdig og realistisk. For i det hele tatt å få handlingen i gang blir det konstruert noen tilfeldigheter som er så usannsynlige at det nesten blir latterlig. Videre i boka virker ting relativt lite realistisk, og spesiellt slutten. På mange måter blir dette mere en slags eventyr thriller enn en god kriminalroman.

kjempegod rim Kvinnelig helt alle ingredienser og en skildring av utviklingen som fikk meg til å føle at jeg var MED anbefales

Jeg leste denne boken på sengen og etter å ha lest de siste kapitlene fikk jeg problemer med å sove. Noe som absolutt ikke bruker å skje. Men det var noe i slutten som grep så fatt i meg at jeg nesten ikke klarte legge det fra meg. Det er ment som en meget god grunn til at du bør lese Brennemerket. Det er en gjennomført, godt skrevet og utrolig spennende kriminalroman.

Her er en kronologisk oversikt over bøker jeg har lest i år.

bøker jeg har lest i 2016

Målet er 40 bøker