#branok

Cappelen Damm 2017 Innbundet

Det er nok nå! Det mener Kristin Gjelsvik om det stadig økende kroppspresset vi utsettes for. Hun er kjent fra en av Norges mest populære blogger, styleconnection.no og har et glødende samfunnsengasjement. For tiden har hun bloggen kristingjelsvik.no. I denne boka forteller hun i sitt levende bloggspråk om hvordan bloggverdenen virker og påvirker og gir masse tips og konkret hjelp til å motstå kroppspresset og få bedre selvtillit: Ved å være ekte og naturlige er vi - bra nok!

ISBN13 9788202560362

EAN 9788202560362

En viktig bok som tar opp hysteriet og jaget etter det perfekte. Boken burde være pensum i 7/8 klasse sånn at ungdommen skjønner at vi er unike på hver vår måte, og ingen trenger å opereres for å bli fornøyd. Alle er #bra nok.

• "Mitt hemmelige liv - biografi" av Caitlyn Jenner
  • "Flere gullkorn fra pasientjournalen - morsomme sitater fra pasientjournalen, doktorskolen og pasienter" av Morten P. Oksvold
  • "Jeg vet at man kan bli helt glad igjen - min historie" av Eli Rygg
  • "Elsk meg" av Sophie Elise Isachsen
  • "Knut - nobody's baby" av Unni Lindell
  • "Da Fraser møtte Billy - den hjemløse katten som forandret livet til en liten gutt" av Louise Booth
  • "Gullkorn fra pasientjournalen - morsomme sitater fra pasientjournaler og resepter" av Morten P. Oksvold
  • "Den beste sommeren - en bok om glede, søskenkjærlighet og om å leve på lånt tid" av Emilia Polbratek
  • "Synnøves system - slik ryddet jeg meg lykkelig" av Synnøve Skarbø
  • "Hvorfor være lykkelig når du kan være normal?" av Jeanette Winterson