Bondestudentar ; Mannfolk ; Hjå ho mor

Aschehoug 1990 Innbundet

Bondestudentar handlar om bondesonen Daniel Braut som bryt opp for å skape seg eit anna liv, intellektuelt og urbant. Han får store problem på vegen mot det han har lært er det ideale liv, og han svik både seg sjølv og si eiga klasse. Stoffet i Mannfolk er stort sett henta frå student- og kunstnarmiljø, og boka er ein kollektivroman med fleire hovudpersonar. Her er mange kjærleiksforhold, men dei går alle over styr, og personane blir øydelagde i konflikten mellom ideal og røyndom. Hjå ho mor er eit motstykke til Mannfolk og fortel om ei ung jente som får øydelagt kjærleiksevna av ei småborgarleg og snerpete oppseding.

Utgivelsesår 1990

ISBN13 9788203164163