Bondegården

av (forfatter), Anne Ebert (illustratør) og Ute Neumann (oversetter).

Schibsted 2011 Spiral

I denne faktaserien får barna svar på mange av spørsmålene de lurer på. Ved hjelp av oppgaver og klaffer blandes læring med lek.

Bli med på en spennende reise inn i en verden av kunnskap. Hva skjer i barnehagen og på bondegården? Hvordan håndterer man skiftende følelser? Og hvordan er det egentlig å få en ny baby i huset? Smarte små-serien er en faktaserie som tar barnas spørsmål på alvor. Smarte, små oppdagere fortjener smarte svar! I denne kvalitetsserien blandes læring med lek.Morsomme oppgaver og klaffer gjør det ekstra spennende å utforske boken. Inneholder fargerike illustrasjoner.

Forlag Schibsted

Format Spiral

Serie Smarte små

Her er bøkene som slår an hos den minste i familien! Han har vært bokfrelst siden han var 6 måneder. Nå er han halvannet år med mark i kroppen, men bøker er fortsatt favorittsysselen hans for avslapping og kosetid. Han sluker det meste første gang den "leses", men dette er bøker som har holdt på interessen i måneder i strekk, både med og uten oss voksne til stede.