Blomsterbed i hagen

av (forfatter) og Stephen Robson (illustratør).

Gyldendal 1999 Innbundet

Boka forklarer trinn for trinn hvordan man kan planlegge, opparbeide og stelle blomsterbed og kantplantinger i hagen. Med stikkordregister og adresseliste.

Inspirererende og praktisk utbrettsbok Blomsterbed i hagen Ønsker du deg inspirasjon og veiledning om hvordan du anlegger blomsterbed i hagen, er dette boken for deg. Hele 20 blomsterprosjekter er beskrevet trinn for trinn i nøye samarbeid med norske fagkonsulenter. Boken inneholder både klassiske og mer særegne bed. Stauder, roser, duftende og spiselige planter er alle representert. Du får vite hvilke plantetyper som tåler tørke og hvilke som trives nær vann. Praktiske råd om plantevalg, stell og vedlikehold står sentralt i denne inspirerende boken. Oversetter og norsk fagkonsulent: Inger Handegård Serien består av følgende bøker: Krukker og kasser i hagen, Urter i hagen, Blomsterbed i hagen og Hekker i hagen.

Utgivelsesår 1999

ISBN13 9788205255418