Blås i bagatellene, det er jo bare bagateller

enkle knep for å hindre at småting overtar livet ditt

Cappelen 2000 Heftet

Med 100 knep og leveregler viser forfatteren hvordan du kan beholde roen i en krevende og stressende hverdag. Rådene viser deg hvordan du kan endre reaksjonsmønsteret ditt og beholde perspektivet på hva som er viktig og uviktig. Har litteraturliste.

Dette er boken som forteller hvordan du unngår å bli stresset av småting og kutter ut de mentale snøballene. Hvorfor ikke gi bagatellene den oppmerksomheten bagateller fortjener og heller bruke energien på å gjøre ditt eget og andres liv rikere og hyggeligere! Grip fatt i det som virkelig betyr noe for deg og ditt liv og la resten hvile.#11;Med 100 enkle knep og leveregler viser forfatteren hvordan du kan beholde deg selv og roen i en krevende og stressende hverdag. Hans enkle råd griper deg slik at du klarer å endre reaksjonsmønsteret ditt . du lærer å beholde perspektivet på hva som er viktig og uviktig. Mer effektiv i dine gjøremål blir du også.#11;Når du konsentrerer deg om å være til stede i alt du foretar deg, husker at intet varer evig, kjenner gleden ved å hjelpe og gjør ditt for å strekke ut hånden til dine medmennesker, blir verden et lysere sted å være.

Forlag Cappelen

Utgivelsesår 2000

ISBN13 9788202203245

EAN 9788202203245

• "Fiks med farger" av Annett Sturk
  • "Kunsten å få gjort alt og likevel ha tid til deg selv" av Dawna Walter
  • "Den store uteromsboka - praktisk hageplanlegging" av Beate Slipher
  • "Innred hjemme" av Ingald Andersson
  • "Når du gjør som jeg vil - en bok om påvirkning" av Henrik Fexeus
  • "Stilrent - innredningsideer for alle hjemmets rom" av Jane Cumberbatch
  • "Å bli sin egen venn" av Einar Øverenget
  • "Mat med mer - hverdagsmat for glede, overskudd og helse" av Berit Nordstrand
  • "Født sensitiv - våre historier" av Märtha Louise
  • "Boken for blå dager - det er alltid noen som har det verre" av Bradley Trevor Greive
  • "365 små lyspunkter" av Karsten Isachsen
  • "Psykologiboken" av Mogens Brørup