Bibelen 2

av (forfatter), Are Kalvø (oppleser), Henrik Mestad (oppleser), Ingrid Jørgensen (oppleser) og Espen Beranek Holm (oppleser).

Lydbokforlaget 2002 Lydfil

I del 2 av Bibelen får du heile historia om det som skjedde etter at Jesus kom tilbake til ein hotellresepsjon på Lørenskog, fortald av dei som møtte han, dei som påstod at dei møtte han, dei som følgde han, dei som intervjua han og dei som arbeidde som rådgivarane hans.

Bibelen 2 er historia om då Jesus kom tilbake til ein hotellresepsjon på Lørenskog, fortald av dei som møtte han, dei som påstod at dei møtte han, dei som intervjua han og dei som arbeidde som rådgivarane hans.
Lyden av Jesus
"Bibelen" hadde fleire manglar og feil: Unødvendig tjukk. Trykt på upraktisk sigarettpapir. Full av urealistiske historier. Mykje av dette blei retta opp då "Bibelen 2" kom ut i mars 2001. Dette var ein bibel det var mulig å komme gjennom på ei helg, og ein bibel det gjekk an å forstå for dagens menneske.

Forlag Lydbokforlaget

Utgivelsesår 2002

Format Lydfil

Genre Humor

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.

Synes ikke denne er blant Are Kalvøs beste, men det var underholdende å høre den på lydbok allikevel.

Maria var trulova med Josef. Alle som har prøvd å komme gravid heim og skylde på ein engel veit kor lett det er. Josef syntest unnskyldninga til kjærasten var tynn og ville gå frå henne, men så kom ein engel og stadfesta Marias historie om at det var den Heilega Ande som var barnefaren. Så då så. Engelen fortalde også at dei skulle få ein son som heite Jesus og frelse folket. Slik liker fedrar å høyre om ungane sine, og før Josef rakk å spørje engelen om sonen også kom til å bli god i fotball og populær blant damene, vakna han frå draumen

Det som skulle vise seg å vere Jesu første store feilgrep. I eit forsøk på å gå nye vegar for å nå fram, vendte han seg til dei øvste maktpersonane i det samfunnet han hadde kommet til. Han gjekk til kongefamilien. Dagen etter var VGs førsteside dominert av overskrifta: Märthas nære venn.

Etter ei tid på rømmen reiste familien tilbake til Nasaret, der Jesus voks opp til å bli ein staut, men noko snusfornuftig og veslevaksen kar som hadde det med å vere litt vel tøff i kjeften

På den første dagen var det ingen som såg Jesus før han stod i resepsjonen på Triaden. Det er i seg sjølv eit under. Ingen andre har nokon gong klart å komme seg usett gjennom Lørenskog i kjortel midt i rushtida.

"Jesus kann nicht die norwegishe Monarchie helfen" - Die Zeit

Hvor hører du til?
Hva vil det si å høre til? Hva betyr det for deg?
Hva er det som binder deg og flokken din sammen?
Hva skjer med et menneske som faller utenfor og ikke finner noen tilhørighet?

• "Absolutt Oslo" av Are Kalvø
  • "Men fjernkontrollen min får du aldri" av Are Kalvø