Berre ein hund ; Han Per

av (forfatter), Jens Brekke (forfatter) og Anette Eriksson Linander (illustratør).

Selja forlag 2004 Innbundet

Berre ein hund er ei forteljing om venskapen mellom guten Per og hunden Hall. I denne utgåva er forteljinga innkorta og omskriven for born av Jens Brekke. Brekke har også skrive forteljinga Han Per, som følgjer Sivle frå barndomen i Aurland og på Vossestrand og fram til vaksen alder.

"Berre ein hund" er ein av Per Sivle sine beste og mest kjende tekstar. Historia vart først trykt i "Sogor", 1887, og er ei gripande forteljing om venskapen mellom guten Per og hunden Hall. - "Berre ein hund" er ei av dei mest omtykte barneforteljingane i norsk bokheim, skriv Bjarte Birkeland i biografien sin om Sivle. Forteljinga kjem her i ny utgåve for born, litt innkorta og omskriven av Jens Brekke. Brekke har også skrive barneforteljinga "Han Per", som følgjer Sivle frå barndommen i Aurland og på Vossestrand og fram til vaksen alder. Illustrasjonane av Anette Eriksson Linander er nylaga til denne boka.

Forlag Selja forlag

Utgivelsesår 2004

Omtalt person Per Sivle

Øyekroken blir våt, som regel allerede ved synet av ordene på første side. Hver gang. Noen bøker fortsetter å røre oss. Og godt er det.

• "Ungen - folkeliv i 4 akter" av Oskar Braaten
  • "Fjorden - roman" av Lars Ove Seljestad