Bella Italia

av (forfatter) og Guro Dimmen (oversetter).

Pantagruel 2013 Heftet

EN FAMILIEFERIE BLIR TIL ET MARERITT... Mari og Petter drar på campingtur til Gardasjøen i Italia sammen med sin elleve år gamle sønn Jonas. Jonas får seg snart venner og tilbringer mye tid med dem. Inntil han en kveld ikke dukker opp til avtalt tid. Petter blir veldig bekymret og begynner å lete etter sønnen. Han gjør en fryktelig oppdagelse. I buskene finner han liket av en gutt. Jonas sitter ved siden av, stum av sjokk. Tilbake i Norge begynner Jonas å gå til psykolog, fremdeles ute av stand til å snakke om den kvelden. Et par måneder senere får de høre at det er blitt begått enda et mord i samme område... Familien overtales til å vende tilbake til Gardasjøen og bistå politiet i etterforskningen. Det skulle de aldri ha gjort... "Allerede etter de første sidene blir du dratt inn i denne dramatiske historien og sterke skrivestilen til Vermeer. En fantastisk thriller perfekt for en feriedag." ITALIE MAGAZINE. "En ektefødt Vermeer. Denne boken vil uten tvil bli med på tusenvis av feriedestinasjoner." CRIMEZONE.NL. I 2012 slo Suzanne Vermeer alle rekorder, og var å finne på den nederlandske bestselgerlisten med hele 6 bøker! Les utdrag fra den siste boken "BON BINI BEACH" bakerst i boken!

Forlag Pantagruel

Utgivelsesår 2013