Be cool

av (forfatter) og Leif Helgeland (oversetter).

Kagge 2005 Heftet

Antihelten Chili Palmer fra boka og filmen Get Shorty er tilbake. Han er en suksessfull Hollywood-produsent med to filmer bak seg og nå har han planen klar for den tredje, en film om musikkindustrien. Han trenger bare å gjøre litt research for å finne ut litt mer om hva musikkindustrien er. Og dermed havner han uti det med begge beina først. Han finner seg raskt omgitt av russisk mafia, gangsterrappere, musikere, drama, sjalusi og forræderi. Han etterforsker en drapssak der han selv er hovedmistenkt. Han forelsker seg i sangerinnen Linda og forsøker å overta jobben som manager.

Forlag Kagge

Utgivelsesår 2005