Barnas juleroser 2020

juleforteljingar for heile familien

av (forfatter), Kåre Conradi (forfatter), Svein Nyhus (forfatter), Arne Svingen (forfatter), Helene Uri (forfatter), Herborg Kråkevik (forfatter), Tor Arve Røssland (forfatter), Anders Totland (forfatter), Kaia Dahle Nyhus (forfatter), Marianne Gretteberg Engedal (forfatter), Herborg Kråkevik (redaktør), Brynjulf Jung Tjønn (redaktør), Elen Betzano (redaktør) og Mari Reinholt Aas (redaktør).

Egmont Kids Media Nordic 2020 Heftet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp bøker hos haugenbok.no Kjøp boka hos Bookis! Kjøp boka hos ark.no

Barn fortjener også kvalitet fra øverste hylle, og for to år siden lanserte Herborg Kråkevik derfor Barnas Juleroser. Et underholdende hefte med fortellinger, dikt, tegneserier, aktivitetsjulekalender, matoppskrifter og selvsagt morsomme, underfundige og lekre illustrasjoner. Blant bidragsyterne kan nevnes Maja Lunde, Kåre Conradi, Helene Uri, Kaia Dahle Nyhus, Marianne Gretteberg Engedal, Arne Svingen og Tor Arve Røssland. I tillegg får du kule pop-up-julekort!

Forlag Egmont Kids Media Nordic

Språk Nynorsk

1 bokelsker følger dette verket.