Bare Werner

den personlige historien om Jan Werner Danielsen

Juritzen forlag 2007 Innbundet

Boka er skrevet av Jan Werner Danielsens far. Den forteller om hans liv, der store suksesser og personlige problemer var en del av hverdagen. Det er en fortelling om en liten gutt med et unikt talent, og prisen han som voksen måtte betale for et liv i rampelyset.

28. september 2006 døde Jan Werner Danielsen, 30 år gammel. Umiddelbart begynte mediespekulasjonene om en mulig personlig tragedie. Jan Werners dødsfall ble myteomspunnet, slik hele hans liv hadde vært. Denne biografien forteller sannheten om en av Norges mest populære sangere. Sannheten om et liv der store suksesser og personlige problemer var en del av hverdagen. Jan Werner levde ett liv i rampelyset, og ett privat. Sine personlige problemer skjulte han for sitt publikum helt til han kollapset i Nøtterøy kirke julen 2005. For første gang fortelles historien bak sammenbruddet, og vi får ta del i Jan Werners kompliserte følelsesliv. "Bare Werner" er fortellingen om en liten gutt med et unikt talent, og prisen han som voksen måtte betale for et liv lengst framme i rampelyset. Den personlige historien om Jan Werner er skrevet av hans far, Thor-Egil Danielsen. Boken er illustrert med hele 75 fotografier. De fleste private og aldri tidligere offentliggjort.

Forlag Juritzen forlag

Utgivelsesår 2007

ISBN13 9788282050067

EAN 9788282050067

Omtalt person Jan Werner Danielsen

Bli kjent med Werner, artisten som desverre ikke ble så gammel. En sanger som røre mennesker med sine toner. Bli med på en reise gjennom en artist sitt liv og se bilder fra hans karriære. Du vil bli rørt og du vil bli glad. Anbefales høyt:)

• "ABBA - verdens største popeventyr" av Carl Magnus Palm
  • "Barndom - 90-tallet" av Frøy Lode Wiig
  • "Barndom - 70-tallet" av Kristin von Hirsch
  • "Barndom - 80-tallet" av Kristin von Hirsch
  • "Ikke si det til noen - historien om et barn, ei bygd og en ordfører" av Jon Gangdal
  • "Savnet i Baneheia - drapene som rystet Norge" av Hilde Moi
  • "Farvel, California" av Alistair MacLean