Bare

lærestykke

Tiden 2002 Innbundet

Fleire av dikta i diktsamlinga er komponert som små regler, korte lærestykke om korleis ein best mogleg kan leva livet sitt. Desse dikta har ofte moralen si form, utan at det alltid er like lett å skjøne kva moralen eigentleg er. Dei er lærestykke, utan at det treng å vere noko å dra lærdom av.

Små, underfundige lærestykke om å leva livet. Fleire av dikta i Øystein Hauge si diktsamling Bare - lærestykke er komponert som små regler, korte lærestykke om korleis ein best mogleg kan leva livet sitt. Desse dikta har ofte moralen si form, utan at det alltid er like lett å skjøne kva moralen eigentleg er. Dei er lærestykke, utan at det treng å vere noko og dra lærdom av. Som i dette diktet: [to fotografi] to fotografi liker eg godtdet eine av søster mi i bryllupet hennardet andre av ein gammal mann i ei gravferd søster mi står på kjøkkenet og gretden gamle mannen ler seg mest i hel berre ein sinnssjuk dansar når han er edrusa cicero Øystein Hauge (f. 1956) skriv korte og konkrete dikt med humor som overraskar. Han debuterte i 2000 med haikusamlinga GRØNT. Bare - lærestykke er hans andre diktsamling.

Forlag Tiden

Utgivelsesår 2002