Bare en natt til

husker du din første kjærlighet?

av (forfatter) og Anneli Olander (illustratør).

Panta 2018 E-bok

I hendene dine holder du nå hjertet mitt, og et hjerte er ingenting å tulle med. Så lukk det igjen, ta på hjertet mitt, føl på det, lukt på det, stryk hånden din over de levende minnene og press det inntil brystet før du trekker pusten dypt. For idet du åpner boken igjen, vil du bli like hektet på den, som jeg ble i ham...

«It's not about who you fuck, where you live or what you eat that makes you, you. It's the heartbreaks, the bigger, the better.» Lady Gaga

Forlag Panta

Utgivelsesår 2018

Genre Biografisk litteratur

Omtalt person Anniken Englund Jørgensen

Ingen stor leseopplevelse, men en sår, ekte og god bok for å forstå seg på. Verden er ikke svart/hvit for noen og alle kjemper en kamp vi ikke vet noeting om.

Det eneste som taler til fordel for denne boken, er at forfatteren blottlegger livet sitt. Men hun blottlegger jo altfor mye, ikke minst alle andre rundt seg uten noen form for kritisk eller etisk sans. I tillegg fortelles historien på en lite fengende måte, med et platt og enkelt språk. Det er jo faktisk som en blogg i bokform, og da en dårlig blogg.

Bøker jeg har lest i 2019. Del 1

• "Drømmen om en baby" av Julianne Nygård
  • "Bare Anna" av Anna Rasmussen
  • "Smil gjennom tårer - mitt liv med alvorlig kronisk sykdom" av Ingrid Anette Hoff Melkersen
  • "Erlend Elias - fra Tysfjord til Tigerstaden" av Erlend Elias
  • "Mamma, har du bæsjet ferdig snart? - mer tårer og latter fra slagmarken på hjemmefronten" av Malin Meekatt Birgersson
  • "Og så kom regnet" av Anniken Englund Jørgensen
  • "Hvor er lyset om vinteren? - da Sivert valgte å avslutte livet" av Tove Irene Langsveen
  • "Innsatt nummer 19/227 - min historie" av Isabelle Eriksen
  • "Naken" av Anna Rasmussen