Barcelona-mysteriet ; Bergen-mysteriet

av (forfatter) og Aksel Hennie (oppleser).

Lydbokforlaget 2012 Minnekort

Barcelona-mysteriet: Det går rykter om at Stig Svartvik har flyktet fra fengselet i Sydney. David, som er i Barcelona sammen med familien sin, håper på en rolig tur - men det varer ikke lenge før han innser at han er i trøbbel. Bergen-mysteriet: David og familien bestemmer seg plutselig for å dra til Bergen, slik at superskurken Stig Svartvik ikke har mulighet til å vite hvor de er. Når de kommer til byen, er det masse gøy som skjer. Og noen små, rare ting som bare David legger merke til. Det er bare det at det som er smått og rart, fort kan bli stort og farlig. For å spille av innholdet på digikortet kreves en Digispiller.

Bok nummer ni og ti i serien om "Kunstdetektivene". "Barcelona-mysteriet": David og familien er på tur i Barcelona - og nye farer truer. Ferien får en dårlig start idet familien finner en plastdukke av Stig Svartvik på badet, en dukke som attpåtil snakker! Likevel prøver de å nyte noen dager i Barcelona. Men de oppdager at Stig Svartvik er lei av dem, han vil dem til livs. Det er ingen nåde. Og tyrefekting er ikke bare spennende, det er farlig også... "Bergen-mysteriet": David og familien bestemmer seg plutselig for å dra til Bergen, slik at superskurken Stig Svartvik ikke har mulighet til å vite hvor de er. Når de kommer til Bergen er det masse gøy som skjer. Og noen små rare ting som bare David legger merke til. Det er bare det at det som er smått og rart, fort kan bli stort og farlig.

Forlag Lydbokforlaget

Format Minnekort