Baby doll

av (forfatter) og Kurt Hanssen (oversetter).

Gursli Berg 2017 Heftet

"Fri. Lily er endelig fri. Hun var seksten da hun ble kidnappet. I åtte år har hun levd innestengt. I fangenskap har hun født en liten datter som heter Sky. Men en kald vinterdag står døren ulåst. Kidnapperen hennes har gjort en grov feil, og nå har de greid å flykte.

Alle trodde at hun var borte for alltid. Moren, tvillingsøsteren, hennes nærmeste. Alle blir sjokkerte og overlykkelige når hun kommer tilbake. Men det største sjokket kommer når de får vite hvem som har holdt henne fanget i alle disse årene.

Dette er et psykologisk drama, med spenningsmomenter som får leseren til å gispe. Handlingen skyter fart fra første side og stanser ikke før boken lukkes. Den setter seg under huden på en ubehagelig måte. Ingenting går etter boka."

Hollie Overton er en talentfull skribent for tv-serier, og har vært ansatt for både CBS'drama Cold Case og ABC's familiedrama Shadowhunters. Hun har alltid drømt om å skrive en roman, og i 2012 startet arbeidet med Baby Doll. Hun bor i West Hollywood sammen med ektemannen David og hunden Stevie. Hennes beste venn er tvillingsøsteren Heather, og deres forhold ga inspirasjonen til fortellingen i Baby Doll.

Forlag Gursli Berg

Utgivelsesår 2017