Awful auntie

2014 Heftet

From number one bestselling author David Walliams comes another heartfelt but hilarious hoot of an adventureStella Saxby is the sole heir to Saxby Hall. But awful Aunt Alberta and her giant owl will stop at nothing to get it from her. Luckily Stella has a secret - and slightly spooky - weapon up her sleeve...

Utgivelsesår 2014

Genre Humor

12 år gamle Stella lever i Saxby herregård med foreldrene som er veldig glad i henne og tanten hennes som ikke er så glad i henne. Vennskapet mellom Stella og tanten blir ikke bedre når det skjer noe med foreldrene til Stella. Stella er den enste arvingen av herregården, så når det skjer noe med forfedrene er det hun som overtar herregården, men det liker ikke tanten så hun prøver på grusomt vis å få herregården fra niesen. For Tanta syntes ikke det holder å snakke sammen, hun tar alt til neste nivå ved å låse stella inne på rommet sitt, og bandasjere henne over hele kroppen. Plutselig får Stella hjelp fra et uventet hold. Siden det er en bok for yngre barn, er det noen fine bilder i boka.

Jeg syntes det var en morsom bok. Boka er veldig original, han skriver på en troverdig måte. Jeg syntes boka passer for alle fra 7-13, boka er litt barnslig noen steder, men alt i alt så er det er morsom bok som jeg koste meg med å lese. Tema i boka er jo litt seriøst, men han gjemmer det helt bort med humoren.

Drit bra. 100% recommended❤️

• "Uhyret i Buckingham Palace" av David Walliams