Avgjørelsens time

Gyldendal 1996 Heftet

Da den tredje baron Stratton dør, begynner de etterlatte å slåss om hva som skal skje med Stratton Park veddeløpsbane. Arkitekten og seksbarnsfaren Lee Morris blir involvert i feiden, fordi han eier åtte av aksjene. Dem arvet han etter sin mor som en gang var gift med baronens nest eldste sønn,psykopaten Keith, som aldri har kunnet forsone seg med at hans 25 minutter eldre tvillingbror ble arving til både tittel og gods. Striden om banens fremtid har knapt begynt da hovedtribunen sprenges i luften,og Morris og en av hans sønner nesten omkommer. Og det er ikke siste gang Morris er i livsfare.

Utgivelsesår 1996

ISBN13 9788205244627