Arven ; Det du ikke ser

av (forfatter) og Jan Chr. Næss (oversetter).

Gyldendal 2012 E-bok

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Arven: Etter bestemorens død vender søstrene Erica og Beth tilbake til godset Storton Manor for å rydde i bestemorens eiendeler. Dette får Erica til å tenke tilbake på sin fetter Henry, som forsvant sporløst for mange år siden. Erica bestemmer seg for å finne ut hva som skjedde, og gradvis trer en familiehistorie frem, som strekker seg tilbake til århundreskiftet. Det du ikke ser:England 1911. Presten Albert og kona Hester lever et stille, harmonisk liv i en landsby i Berkshire. Men alt endrer seg da den nye tjenestejenta Cat Morley og den sjarmerende Robin Durrant, ekspert på det okkulte, flytter inn i presteboligen. For å spille av innholdet på digikortet kreves en Digispiller.

ISBN13 9788205432109

EAN 9788205432109