Arve - sonen min

Gyldendal 2002 Innbundet

Ein fredag i april 1999 drog syttenåringen Arve Beheim Karlsen heimanfrå. Han skulle på fest i nabobygda. Han kom aldri att. I denne boka fortel mora om sonen sin, og om det å miste eit barn. Det er òg ei bok om korleis ho og familien opplever rettssaka, og om kampen for sanninga.

Ei mors modige og gripande bok om sonen sin. Ein fredag i april 1999 pynta syttenåringen Arve Beheim Karlsen seg og dro heimanfrå. Han skulle på fest i nabobygda. Han kom aldri att. I denne boka fortel mora om sonen sin. Nokre veker etter at det forferdelege hende, sette ho seg ved kjøkkenbordet seint ein kveld og byrja skrive dagbok. Det vart mange fylde hefte ettersom tida gjekk. I sorgen gav det ein slags meining å skriva ned tankane, minna, den fortvila leitinga etter sanninga. Kva hadde hendt den kvelden? Korleis kunne det skje? Kari Beheim Karlsens bok er eit gripande dokument. Det er ei forteljing om ein liten familie i ei lita bygd på Vestlandet . og om kampen mot dei mørke kreftene i samfunnet vårt.

Utgivelsesår 2002

ISBN13 9788205304024

EAN 9788205304024

Omtalt sted Sogn og Fjordane

Omtalt person Arve Beheim Karlsen

Og eg utfordrar deg: Ingen kan gjera alt, alle kan gjera noko. Ver mot dine medmenneske som du vil at dei skal vera mot deg.

Ein adopsjon er først og fremst til det beste for barnet - det skal veljast foreldre til barnet, ikkje barn til foreldra, som ein til tider kan få inntrykk av er oppfatningen blant mange.

Korleis kan me få gjort noko med rasismen når me ikke erkjenner at det eksisterer?

Uansett kvar våre medmenneske kjem ifrå, om dei har anna tru, ein annan hudfarge eller annan seksuell legning, skal den enkelte leva trygt i sin kvardag. Me har alle har eit ansvar for det.

Før masa eg om at du måtte dempa musikken din. I dag ville eg ofra alt for å høyra musikken din. Før masa eg om at du måtte reia opp senga di. I dag ville eg ofra alt for å finna senga di brukt. Før masa eg om at du måtte rydda rommet ditt. I dag ville eg ofra alt for å finna rommet ditt rotete. Slik kan eg rekna opp - og spørsmålet er: Kva er viktig i livet vårt? kva bruker me tida til? - korleis prioriterer me samværet?

• "Lever - Utøya 22.7" av Emma Martinovic
  • "Gamle damer legger ikke egg ; Regjeringen bestemmer hvordan været skal bli" av Unni Lindell
  • "Når livet setter seg i kroppen - oppmerksomt nærvær, muligheter, valg" av Eldri Steen
  • "Skjelettet er et stativ som man kan henge fra seg kroppen på" av Unni Lindell
  • "Da Tina ble drept - en kriminaldokumentar" av Erlend Frafjord
  • "Aldri mer alene" av Paal-André Grinderud
  • "Martine - jakten på rettferdighet" av Marianne Vikås
  • "Savnet i Baneheia - drapene som rystet Norge" av Hilde Moi
  • "Jesus gikk på vannet fordi han ikke ville bli våt på beina" av Unni Lindell
  • "Alene - nå igjen" av Paal-André Grinderud
  • "Karsten og Petra har Lucia-fest" av Tor Åge Bringsværd
  • "Petter og Lottes jul" av Elsa Beskow