Are you afraid of the dark?

HarperCollins 2004 Heftet

I Berlin forsvinner en kvinne på åpen gate. I Paris faller en mann fra Eiffeltårnet. I Denver krasjer et lite fly i fjellveggen. På Manhattan blir et lik skylt i land fra East River. Politiet finner raskt ut at alle de forulykkede var tilknyttet Kingsley International Group, den største tenketanken i verden. Kelly Harris og Diane Stevens, unge enker etter to av ofrene, treffer hverandre tilfeldig i New York, og føler begge at det noe mistenkellig bak dødsfallene. I desperasjon ber de om et møte med Tanner Kingsley, øverste sjef i KIG. Han forsikrer dem at han vil bruke alle mulige forbindelser for å finne ut hvem som står bak de mystiske dødsfallene. Men det går ikke mange dagene før de har et kobbel av desperate leiemordere etter, men hvem skulle ønske å drepe to sørgende enker?

Forlag HarperCollins

Utgivelsesår 2004

Genre Thrillere

Du har vel hørt uttrykket? Ting man ikke vet hvor kommer fra, eller kanskje heller ikke vet hvordan man endte opp med det… Disse bøkene har jeg fått, men reisen deres mellom forlaget og det at et familiemedlem sto med dem i en bærepose på trappa hos meg med andre fingeren på ringeklokka, nei, se det, vet jeg lite om… Altså, "datt av en lastebil", herved forklart.

• "Dødelig møte" av Patricia J. MacDonald
  • "Løp Caron løp!" av Molly Katz