Are Sende Osen parodierer sin far

av (forfatter) og Annlaug Auestad (illustratør).

NRK 2007 Heftet

Boka inneholder et utvalg av forfatterens parodier på sin egen far hvor han tar opp temaer som ris, det å stå opp om morgenen, kjendiser, røyking, OL, data, musikk, ferier og hytteturer.

Endelig er de her, samlet mellom to permer: Are Sende Osens beste parodier av sin egen far. I en årrekke lo P3-lytterne så tårene trillet når Are la stemmen ned et par oktaver og skjelte ut alle verdens duster og døgenikter . med stemmen og stilen til sin egen far, Gunnar Osen. Man skulle tro at opphavet til samfunnsrefseren satte espressoen i vrangstrupen da han fikk høre seg selv i sønnens forrykte versjon, men den gang ei. Senior er og blir storligen stolt av junior. Dermed må man anta at han ikke er mindre fornøyd nå når Ares beste parodier er sikret for nåtid og ettertid på den aller edleste måten . i en bok.

Forlag NRK

Utgivelsesår 2007

Genre Humor

Språk Bokmål Nynorsk

Kjøpt mandag 25. mars 2013. De hadde to bord med fulle med bøker. De legger ut nye bøker når noen har kjøpt bøker og det er plass til flere nye. Da jeg pakke godt fikk jeg 34 bøker ned i denne standard plastposten fra Deichmanske bibliotek for 50 kr (det blir ca. kr 1,47 pr. bok): http://www.deichmanske-bibliotek.oslo.kommune.no/avdelinger_apningstider/stovner/

• "Da Vinci-koden" av Dan Brown