Arbeid pågår

Samlaget 2009 Innbundet

Harald Strand har pakka koffert og laptop og reist til Costa Blanca for å fullføre doktoravhandlinga si om Henrik Ibsens drama. Men livet i spansk suburbia gjer han meir rastlaus enn produktiv, og borte ved bassengkanten ligg Alice, distraksjon nummer ein. Dette er ein roman om eit samfunn i økonomisk vekst og moralsk forfall. Det handlar også om einsemd, sorg og begjær - og den kollektive lengsel etter ein plass i sola.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2009

Omtalt sted Spania

-Eg finn faen ikkje ut av dette livet!Trur du eg hadde lyst til å flytte hit ? Eg liker å gå på vidda, eg!" Det er ikke hovedpersonen som sier det, men vaktmesteren i det spanske ferieleilighetskomplekset der professor Harald Strand har leid seg inn for å gjøre ferdig doktoravhandlingen om Henrik Ibsens drama. Leste den med avmålt interesse , mye livslede og ensomhet, tomhet og underlig tristesse . Ikke så morsom som jeg hadde trodd, mest sørgelig. Alltid interessant når forfattere velger å skrive om hovedpersonen som er motsatt sitt eget kjønn... vil hun unngå å havne i kategorien kvinnelitteratur . Fikk vondt av denne tråkige professoren altså. Og jeg får ikke lyst å feriere i Costa Blanca. Men lettlest og godt skrevet.

Eg lurte på kva som ein gong hadde ført dei saman, om det var ein sterk eller svak augneblink.

No orka eg ikkje meir av desse setningane, side opp og side ned. Eg begynte å klø berre eg tenkte på litteratur, og det som verre var: Eg begynte å klø når eg tenkte på alle dei som sit i alle land og les og les litteratur, har dei ikkje anna å gjere?

Mannen var kledd i lys lindress som hadde krølla seg. Kva slags folk går med krøllete lyse lindressar - andre enn forsvarsministrar og kriminelle?

Ei liste over alle bøker og lydbøker som slukes i år, samt korte kommentarar om kva eg syntes om dei

Dette er liste for romaner og fiction. Lånt på bibliotek.

• "Mellom oss sagt - roman" av Marit Eikemo
  • "Samtidsruinar" av Marit Eikemo