Antisuper

å leve best mulig som et helt vanlig menneske

Flux 2015 Innbundet

Hylende morsom og dypt menneskelig.
Ubehag er ikke farlig. Ingen er lykkelige hele tiden. Snakk for deg selv og la andre snakke for seg. Ta vare på flokken din, uten å drukne. Dette er noen av levereglene til Kristine Storli Henningsen. I denne boken byr hun raust på erfaringer fra et uperfekt liv.

Forfatteren har nådd et stort publikum med bloggen Antisupermamma. Men hun var antisuper lenge før hun fikk tre barn på tre år. Som journalist skrev hun om å leve sunt, mens hun kjederøkte på et kontor uten ventilasjon. I sitt første ekteskap prøvde hun å please en rusavhengig mann. Da hun giftet seg på nytt, kom hun for sent til vielsen.

Kristine er ikke bare hylende morsom. Hun er også utdannet gestaltterapeut, og graver dypere i det moderne menneskets perfeksjonisme. Hun gir oss et nytt syn på hva som er verdt å streve for. Når du har lest denne boken, føles det stort å være et helt vanlig menneske.

Forlag Flux

Utgivelsesår 2015

En veldig god bok som får en til å tenke. Dette er en bok jeg kommer til å ta vare på for evig. En fin bok man kan ta frem ved behov og lese. Anbefales!

Norge var blant landene med strengest sosiale normer, sammen med blant annet Pakistan og Sør-Korea.

• "Å elske og bli elsket - hvordan ta vare på kjærligheten?" av Bjørk Matheasdatter
  • "Mersalgsdronningen - hvor mye kan du selge før du er solgt?" av Ragnhild Gylver
  • "Hjernen & tarmen - om kroppens skjulte samtale" av Emeran Mayer
  • "Delt omsorg - roman" av Helga Feiring
  • "Frakoblet - de egentlige årsakene til depresjon - og de overraskende løsningene" av Johann Hari
  • "Shoppingfri - et år med kjøpestopp" av Irina Lee
  • "Stå imot - si nei til selvutviklingen" av Svend Brinkmann