Alt om 5:2-dietten

gå raskt ned i vekt, stimuler hjernen og få bedre helse ved å faste kun to ganger i uka

av (forfatter) og Ann Kristin Hermundstad (oversetter).

J.M. Stenersens forlag 2014 Innbundet

To dagers faste, fem dagers fest! Den nye diettmetoden virker for god til å være sann, men hjelper stadig flere mennesker med revolusjonerende vekttap og bedre helse. Forfatter Kate Harrison er en av dem, og hun bestemte seg for å hjelpe andre - ved å skrive den ultimate guiden til 5:2-dietten.
Denne personlige håndboka ble umiddelbart en bestselger i hjemlandet Storbritannia. Her får du all den informasjon du trenger om metoden, forskningen som ligger bak og resultatene den gir, samt personlige erfaringer, nyttige tips og mange gode fasteoppskrifter. For du skal spise hver dag, bare litt mindre de to fastedagene - og resten av uka er det ingen grunn til å lide!

Forlag J.M. Stenersens forlag

Utgivelsesår 2014

ISBN13 9788272015748

EAN 9788272015748

Enkel og lettlest innføring i denne 5:2 dietten hvor man kan gå ned i vekt samt oppnå gode helsefordeler ved å faste/spise veldig lite to dager i uke og ellers hva man vil. Boka gir deg du trenger for å komme i gang.