Alltid hos deg

av (forfatter) og Hilde Strømsnes (gjendikter).

Perleblekk 2011 Innbundet

Nordsjøslaget i 1916 danner bakteppet for denne romanen. Onde handlinger i fortida får betydning i nåtida hvor Inga mister sin store kjærlighet. Hun begynner å forske på familiens historie, og da oppdager hun hemmeligheter som gjør at hun må stille seg spørsmålet om onde gjerninger kan bli gode handlinger.

Kan onde handlinger, bli gode gjerninger.... Inga mister brått og uventet sin store kjærlighet. Hun søker tilbake til røttene sine og oppdager ukjente og svarte sider i familiens historie, noe som gjør at hun stadig må stille seg spørsmålet: Kan onde gjerninger bli gode handlinger "Alltid hos deg" er en bred anlagt roman, hvor bakgrunnshistorien er hentet fra det største sjøslaget i moderne tid. I Nordsjøslaget i 1916 faller 8000 engelske og tyske soldater. Likene driver i land langs norske, svenske og danske kyster. Onde handlinger i fortiden skal her komme til å få stor betydning i nåtid.

Forlag Perleblekk

• "En gang skal vi fortelle hverandre alt - roman" av Daniela Krien
  • "Kan dere myrde min mann?" av Maria Ernestam
  • "Det beste i livet" av Rona Jaffe
  • "Når vi ikke lenger ser hverandre" av Lynn Austin
  • "Den hvite slavehandelen - trafficking av norske jenter 1880-1914" av Roald Rynning
  • "Jadearmbåndet" av Wilma Wall
  • "Dronningen av Myrion" av Bjørg Øygarden
  • "Skjebnedansen" av Lucy Foley
  • "Nittenåttifire - min vei inn i scientologiens dypeste hemmeligheter - og ut igjen" av Geir Isene